Bytte og retur

RETUR- OG BYTTEREGLEMENT

Hvis varene ikke oppfyller forventningene dine, refunderer vi ubrukte og uåpnede varer innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen.

Retur- og bytteregler for alle kunder:

Generelt

Ønsker du å få refundert eller byttet en vare, kan du returnere den til oss innen 14 dager i uåpnet tilstand. 

Vennligst legg ved følgeseddelen, da returen ellers ikke kan behandles.

Bytte

Hvis du ønsker å bytte en vare, ber vi deg om å returnere den kjøpte varen og legge inn en ny bestilling for den varen du ønsker å bytte til.

Kostnader & varens stand ved retur

Kun varer kjøpt på vår nettside kan godtas for retur og må være i ubrukt og uåpnet tilstand for å bli akseptert. Hvis varene dine ble kjøpt fra en annen autorisert forhandler, ber vi deg kontakte den aktuelle forhandleren i stedet.

Ved retur er du ansvarlig for at varen er forsvarlig pakket inn. Du bærer selv risikoen for pakken/varene inntil vi mottar den. Husk alltid å beholde postkvitteringen samt sporingsnummeret. Vi gjør deg oppmerksom på at du selv er ansvarlig for kostnadene knyttet til returen.

Mottak av retur & refusjon

Når din returordre er levert til oss, vil det ta 1-5 arbeidsdager å behandle din returordre. Du vil motta en e-post som bekrefter at vi har mottatt din returordre, og at vi vil refundere prisen du betalte for varen på samme betalingsmetode som du brukte.

Vær oppmerksom på at betalingene kan ta opptil 5 bankdager å behandle, avhengig av din bank eller betalingsleverandør. 

Instabox

  • Klikk på sporingslenken du har mottatt i en SMS.
  • Klikk på "Opprett returforsendelse".
  • Hvis du ikke finner lenken, kan du også gå inn på instabox.io/returns og legge inn enten telefonnummeret ditt eller Pakke-ID.
  • Når du har opprettet returforsendelsen, har du 60 minutter på deg til å levere pakken (hvis du ikke rekker det, kan du opprette en ny returforsendelse).
  • Ved skapet taster du inn PIN-koden du har mottatt på SMS og skanner pakken. Luken åpnes automatisk, og du kan levere inn pakken.
  • Du vil motta en bekreftelse fra oss når vi har mottatt returforsendelsen.

Helthjem

Ønsker du å returnere varene dine gjennom Helthjem, vennligst følg instruksjonene helthjem.no

Bestillinger skal returneres direkte til følgende adresse 

360 Logistics AS
Holtbråtveien 143
1449 Drøbak
Norge

Vær oppmerksom på at pakken må sendes direkte til adressen, og at du selv er ansvarlig for alle kostnader knyttet til returen.

Reklamasjon

Hvis du mottar en defekt vare eller det mangler en eller flere varer i bestillingen, vennligst send en e-mail til  hello@duffbeauty.no med ditt fulle navn, ordrenummer og bilde av den/det defekte produkt(er) innen 14 dager fra leveringsdatoen.

Mangel av varer

Hvis du mottar en bestilling der en eller flere varer mangler, vennligst send oss et bilde av hele din bestilling inkludert pakken, ditt fulle navn og ordrenummer til hello@duffbeauty.no innen 2 dager fra leveringsdatoen. Når vi har bekreftet mangelen på varer, vil vi sende disse varene til deg så snart som mulig.